Een brace van Jacob - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Een brace van Jacob - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Een brace van Jacob

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

24 Maart 2014 | Liberië, River Cess

Vrijdag 21 maart

Jacob heeft vandaag de weegschaal voor de kleine kinderen gemaakt. Gewoon een wastobbe met daaraan een koord. Alvin was de eerste gelukkige die erin mocht hangen. Hij was niet echt blij.

Omdat ik gisteren weer door mijn enkel ben gegaan, heeft Jacob een mooie brace voor me gemaakt. In de kliniek kwam ook een jongeman, die een motor ongeluk heeft gehad, wonden aan zijn onderbeen en een zere enkel. Jacob mocht dus nog een brace maken. Een half jaar niets en dan opeens twee op één dag.

Verder weinig uitgespookt, was erg warm vandaag. Marjolein en Ben zijn met de salarissen bezig, dat gaat hier allemaal cash. Er is één pinautomaat, die is op het vliegveld. Alleen weet je daar niet zeker of je pas er weer uit komt.

Jacob is in overleg met John over de aanbouw van de kliniek, het schiet al lekker op. Ik lig op bed met mijn pootje hoog. Met Maryann gaat het wisselend, ze zit in de laatste maand van haar zwangerschap en heeft malaria. Werken in de kliniek gaat nauwelijks , ze doet het rustig aan. Ze gaat volgende week met ons mee naar Monrovia om een echo te laten maken.