Van Monrovia naar River Cess - Reisverslag uit Buchanan, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Van Monrovia naar River Cess - Reisverslag uit Buchanan, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Van Monrovia naar River Cess

Blijf op de hoogte en volg inge

11 Maart 2014 | Liberië, Buchanan

Maandag 10 maart
In de ochtend zijn we vroeg vertrokken voor de reis naar River Cess. Tussenstop in Buchanan voor boodschappen bij de "AH" en bezoek aan Abraham.
Met een laadbak vol spullen en drie extra mannen (werklui voor de missie) klaar voor het laatste stukje van de reis. Op de afslag naar de missiepost stonden al mensen te dansen en te zingen. Halverwege kwam ook Maryann met haar zwangere buik op me af. Geweldig weerzien.

Ik werd ontvangen in de kerk en moest ook nog een klein praatje houden. Ik heb meteen alle nieuwe gebouwen bewonderd en de kliniek. Met Maryann naar haar nieuwe huis geweest, waar ze welkomsslingers voor me hadden opgehangen.
Toen was het tijd voor ons 5 uur momentje: een kopje koffie op de veranda. Morgen eens rustig mijn koffers uitpakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 8158

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Liberia 2014

Landen bezocht: