Van Monrovia naar River Cess - Reisverslag uit Buchanan, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Van Monrovia naar River Cess - Reisverslag uit Buchanan, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Van Monrovia naar River Cess

Blijf op de hoogte en volg inge

11 Maart 2014 | Liberië, Buchanan

Maandag 10 maart
In de ochtend zijn we vroeg vertrokken voor de reis naar River Cess. Tussenstop in Buchanan voor boodschappen bij de "AH" en bezoek aan Abraham.
Met een laadbak vol spullen en drie extra mannen (werklui voor de missie) klaar voor het laatste stukje van de reis. Op de afslag naar de missiepost stonden al mensen te dansen en te zingen. Halverwege kwam ook Maryann met haar zwangere buik op me af. Geweldig weerzien.

Ik werd ontvangen in de kerk en moest ook nog een klein praatje houden. Ik heb meteen alle nieuwe gebouwen bewonderd en de kliniek. Met Maryann naar haar nieuwe huis geweest, waar ze welkomsslingers voor me hadden opgehangen.
Toen was het tijd voor ons 5 uur momentje: een kopje koffie op de veranda. Morgen eens rustig mijn koffers uitpakken.