Vertrek naar Liberia - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Vertrek naar Liberia - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Liberia

Blijf op de hoogte en volg inge

11 Maart 2014 | Liberië, Monrovia

Zaterdag 8 maart.
Na een drukke periode met de musical en het inpakken voor Liberia was het eindelijk zo ver. Vertrek voor een tweede termijn van drie weken naar Jacob en Marjolein. Mijn ouders hebben mij naar Schiphol gebracht en om 17.00 uur zat ik in de lucht. Met twee koffers van 23 kg met kinderkleding, kraamverbanden en kleurpotloden.

Na een reis van 12 uur was ik in Monrovia, waar Marjolein, Jacob en Ben me buiten opwachtten. We zijn naar het internaat van Lead en Becky gereden waar we nog een paar uur hebben geslapen. De rest van de dag rustig aan en 's avonds uit eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 8147

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Liberia 2014

Landen bezocht: