Kip en pompoen - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Kip en pompoen - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Kip en pompoen

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

24 Maart 2014 | Liberië, River Cess

Zaterdag 22 maart

Weer heerlijk geslapen. We proberen als sinds gisteren internet verbinding te maken, maar dat lukt nog niet erg. Vanochtend zat ik om 6.45 al te proberen om contact te maken, maar helaas.

Net een gesprek met Theresa gehad. Ze kookt en maakt schoon voor Marjolein en Jacob. Ze zou graag willen dat haar dochter Blessing met me naar Nederland kwam. Blessing heeft gisteren al hetzelfde tegen me gezegd. Ik heb uitgelegd dat het niet zo simpel kan en dat ik te oud ben voor adoptie. Je kan hier zo 5 kinderen meekrijgen, de ouders vinden het prima.

‘s Middags met Maryann en Grace het kasboek ingevuld en lekker bijgekletst. Ik heb nog een pompoen van Grace meegekregen. Heel groot. Angel heeft hem voor me gedragen op haar hoofd. In de tuin van J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 8115

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Liberia 2014

Landen bezocht: