Naar Buchanan - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Naar Buchanan - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Naar Buchanan

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

22 Maart 2014 | Liberië, River Cess

Donderdag 20 maart.

We zouden om 8.30 vertrekken, maar het werd uiteindelijk 9.30. John Cowley ging mee. Hij woont en werkt op de missie. Sinds een paar weken beweegt hij slecht, praat erg sloom en heeft hoofdpijn. We dachten eerst aan Parkinson, maar denken nu aan een klein herseninfarct. Hij gaat naar Monrovia voor verder onderzoek.

Na 2 uur rijden, hobbel de hobbel, waren we in de hoofdstraat van Buchanan. Eerst naar de bank en toen lekker koffie gedronken. Naar de “AH”, “Gamma” en de “Blokker” en eindelijk om 15.30 alles gedaan. Oh ja, de foto van meneer copier.
We hebben ook nog een grote teil gekocht waar Jacob touwen aan maakt, zodat dit als kinderweegschaal kan dienen. Hopelijk werkt het.

De boom rechts voor het huis is dood en er vallen steeds takken af. De hoogste tijd om hem om te zagen. Hij moest van het huis af vallen, maar uiteindelijk viel hij wel deze kant op, maar gelukkig niet op het huis.

Marjolein heeft Beauty laten testen op malaria en inderdaad dat heeft ze ook. Meteen gestart met de medicatie en ze was vanavond alweer een stuk beter. Morgen maar even gaan kijken bij haar.