Babypakketjes maken - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Babypakketjes maken - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Babypakketjes maken

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

15 Maart 2014 | Liberië, River Cess

Vrijdag 14 maart
Een flinke storm vannacht met veel wind en regen, alle luiken moesten dicht. Na het ontbijt met Marjolein naar de kliniek. Kijken naar de underground (medicijnvoorraad) met Maryann. Alles staat inderdaad keurig, nu nog stickers maken en de lijst opnieuw uittypen. Was een leuk karwei voor Fiona geweest.
's Middags heb ik de lijst in de PC gezet, maar ben er achter dat ik niet alles heb. Ben de ampullen en de koelkast vergeten. Maandag nog maar doen.
Marjolein heeft last van een opruimwoede. Al een beetje aan het voorbereiden op het vertrek over 40 dagen. Opeens moetens alle koffers leeg. Pakketjes babykleertjes maken. Boys en girls. Iedere net bevallen moeder krijgt een pakketje mee: luier, rompertje, slaappakje, leuk ander setje, gebreide trui of muts en sokjes. Oprollen in dekentje en klaar. We hebben enige setjes gemaakt, Rivercess baby’s zijn nog nooit zo goed gekleed. Heb er soms wat extra ingedaan, schoot het tenminste een beetje op. Marjolein was al begonnen met Annegreet, de vorige gast. Er zijn nu totaal 65 setjes. Laat de baby’s maar komen.
Nog even naar de supermarkt in Yappatown voor vis en biscuit. Oh ja, ik kon ook nog een aapje kopen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.