Rondje missiepost - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu Rondje missiepost - Reisverslag uit River Cess, Liberië van inge - WaarBenJij.nu

Rondje missiepost

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

11 Maart 2014 | Liberië, River Cess

Dinsdag 11 maart
Koffers uitgepakt. En in de kliniek even in het nieuwe laboratorium gekeken. Met Marjolein besproken wat voor dingen er verbeterd moeten worden. Ik zal proberen met Maryann en Ben een afspraak te maken, wat zij zouden willen om de bestellingen van de medicatie te verbeteren.

Helaas heeft Maryann weer malaria, dus heb ik die thuis even bezocht. Ik had wat kleding meegenomen voor Rhoda en Angel en de cadeautjes van Cindy en Stefan gegeven. Ze waren er erg blij mee. Er was daar ook een erg ziek meisje, ondervoed en flinke oedemen overal. Ze knapt weer wat op. Ze heet Beauty maar doet haar naam even geen eer aan. Ik had voor haar ook een jurkje meegenomen.

Lekker buiten nasi voor de lunch gegeten. Morgen is een vakantiedag. We gaan wat opruimen in de kliniek en kledingpakketjes voor baby’s maken. Ga ik eindelijk wat doen. Het voelt erg vertrouwd om hier weer te zijn, alsof ik hier een paar maanden geleden nog was. Met Marjolein en Jacob gaat het goed, ze zien er niet zo afgetraind uit als de vorige keer.


  • 12 Maart 2014 - 10:38

    Marrie:

    De laatste woorden die ik van je hoorden was: ïk ga nu vakantie houden......".
    Maar fantastisch dat het er goed gaat. een groet vanuit het tulpen 18 graden Den Helder.....

  • 12 Maart 2014 - 18:35

    Martina Ten Berge:

    hallo Wat erg dat er daar WEER een malaria heeft dat is niet helemaal ongevaarlijk!! pas goed op jezelf is er wat aan dat hongeroedeem te doen??Er zal van vacantie niet zoveel komen denk ik? je bent alweer aan de slag!!Groetjes uit den Helder en hou je taai groetjes ook aan je moeder wamt die was toch mee???

  • 14 Maart 2014 - 16:29

    Alize Okel-Kooy:

    Lieve Inge,
    ik ben nog aan het afkicken van de musical en jij bent al weer aan een nieuw avontuur begonnen. Ik hoop, dat je daar veel kunt betekenen voor de mensen. Doe je best, maar pas ook goed op jezelf.

  • 14 Maart 2014 - 19:56

    Ad Bezuijen:

    Lieve Inge,
    Geniet van alles wat je ziet, maar denk aan je zelf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 8114

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Liberia 2014

Landen bezocht: